onsdag 8 december 2010

hemma från skolan idag.

HAde sovmorgon idag , gött:) Men efter första lektionen kände jag hur febern kom tillbaka. Fick också sjukt ont i huvudet och halsen. Hade det igår med men då fick jag två panodil utav skolsköterskan så jag stannade kvar i skolan då. Mamma har beställt en Iphone 4 till mig nu! :d
nice, bajs (;

Har inte bloggat på ett tag nu som ni märkt men har vart riktigt trött på kvällarna! ;o Jag blir sån på vintern när det är mörkt när man går till skolan och mörkt när man kommer hem! USCH! jätte jobbigt!:(

Skulle igentligen åkt till texas idag, men vi får la se hur det blir med de nu när jag är sjuk.


Har inte så mycket att blogga om. Händer inte så mycket nu när man inte kan rida som vanligt och texas har hoppvila.

Saknar verkligen Texas nu! Kommer inte ihåg när jag var där sist, tror de var i söndags!:(

buhu;(


kjaaam almaaaaaaah

Inga kommentarer: