lördag 11 december 2010

nobelmiddag...

Var ju på nobellmiddag igårkväll i missionskyrkan och shiet vad kul det var då... mega host eller vad? xd
Maten var inte alls god! :o när jag ätit varmrätten hade jag så tråkigt så jag stack till karro (A) kollade på idol och pratade massa <3
Med Karro kan man prata om allt & alla <3
Karro är söt hihihi (A) <3

Idag så har Julian & Leo vart här typ hela dan. Mysigt <3
jag och Julle kollade på Peter pan två gånger x)
När Julle, Leo, Pappa, Mamma och Iaa var ute och gick åkte jag och Fille till stallet. Började med att ta julkort. Vissa blev riktigt fina! :D jag Red helt fucked up på dom flesta, hade förkorta stigbyglar och då drar jag bak sjänklarna.. :/ Men det blir bättre med tiden ;D hihi

Nu har elin och alain vart och hämtat bröderna bus så dom har åkt hem. Får la snart gå och lägga mig. Ska vara i kyrkan vid tio imorgon så;)


bild på mig, Filippa blom, hennes förra låneponny stoney, jag och min lilla texas <3

saknar aw! <3

/almaaaaah

Inga kommentarer: